^Terug Omhoog

Educatief Menu

Speciale Aanbiedingen

Een alternatief in geschenken

Een streekproduct in cadeauverpakking met gratis productinformatie, een linnenpakket of een “Maison du Lin cadeaubon”.Wie aan vlaslinnen denkt, denkt aan een theedoekengeschenk.
Daarom zijn theedoeken bij Maison du Lin een promotieartikel. Extra groot 65x70 cm € 3.95

Geschenkartikelen: exclusieve luxe in naturel vlaslinnen

Pure luxe is onze avant-garde badstofcollectie in eco-lin met naturel , beige en wit, bijpassende bed en tafellinnencollectie is afgewerkt met contrastboorden en in maatwerk leverbaar. Natuurlijk zijn er ook ” Valiprint” bedrukte items, zoals kussens, placemats, kleedjes, theedoeken, pannenlappen, ovenwanten enz enz.
Ontbijtsetje 90 x 90 met twee servetten in diverse kleuren € 10.00

Maatwerk in tafellinnen

Keuze uit talloze stoffen vanaf € 17.50 p mtr.
Ook ovaal of volgens patroon.
Diverse afwerkingen o.a. met kant.
C.a. 400 tafellakens op voorraad.

Keukenlinnen

Naast onze uitgebreide collectie theedoeken hebben wij ook diverse professionele horecaschorten. Zie onze online-winkel.

Museum excursiearrangementen “t Vlasschuurken

Elk arrangement aangepast aan de wensen van uw vereniging, bedrijf of familiegebeuren, bijvoorbeeld met gebak een Zeeuwse bolus of een andere versnapering. Want flexibiliteit, educatie en gezelligheid staan hoog in ons vaandel. Een arrangement duurt minimaal anderhalf uur en bestaat uit een introductie met videopresentatie, diverse demonstraties in het museum en een bezoek aan de museumwinkel. Denk daarom eens aan ons bij uw personeelsvereniging of tijdens de komende jaarvergadering van uw vereniging of club. Boekingen van maandag tm zondag op afspraak. Voor meer informatie of reservering: bel 0114 36 1818 vanuit België 0031 114 361818.

Museumwinkel “Maison du Lin”

Alleen vlaslinnen stoffen vormen de basis voor een uitgekiend assortiment cadeau artikelen, streekproducten en maatwerk in bed en tafellinnen. Dit alles met een uitgebreide kennis van materiaal en grondstof volgens de nieuwste trends in eigen winkel/atelier vervaardigd. Kom kijken en kies of profiteer van onze altijd speciale aanbiedingen in stoffen en cadeau artikelen.

Winkel geopend: Vrijdag en Zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur of ga naar online-winkel.

Graag tot ziens